Kodėl miršta automobilio akumuliatorius: ekspertai įvardijo priežastį, į kurią nekreipiama dėmesio

Nuotrauka: iš atvirų šaltinių

Ekspertai pateikė vienos moters, kuri per metus tris kartus keitė akumuliatorių, pavyzdį

Kai kurias automobilio problemas galima labai lengvai nustatyti, pavyzdžiui, sugedusią lemputę. Tam tereikia įjungti priekinius žibintus, pasivaikščioti aplink automobilį ir pažiūrėti, kuris iš jų neveikia. Tačiau kitus gedimus diagnozuoti gali būti tikras košmaras, vienas iš jų – išsikrovęs akumuliatorius. Apie tai rašo „Slashgear”.

Dėl tokios problemos, norėdami užvesti variklį, nuolat pasikliaujate laidais ir keičiate akumuliatorių dažniau nei būtina. Specialistai teigia, kad tai gali lemti bet kas – nuo pažeistų laidų iki neoriginalaus radijo imtuvo ar sugedusio jutiklio.

„Būtent taip nutiko vienai moteriai, kuriai priklausė 2019 m. „Toyota Tacoma”. Nusivylusi, kad per metus jau tris kartus keitė akumuliatorių, ji užsisakė susitikimą dėl remonto, nes atrodė, kad problema – sugedęs priekinio kairiojo rato slėgio jutiklis. Kaip paaiškėjo, jos diagnozė buvo neteisinga, tačiau, laimei, technikas sugebėjo gana greitai nustatyti problemą”, – rašoma istorijoje.

Pirmiausia technikas atliko parazitinio energijos suvartojimo testą, kurio metu nustatė, kad iš kažkur buvo vartojama energija. Tuomet jis pastebėjo vairuotojo kojų zonoje mirksintį raktą, prijungtą prie OBD-II prievado. Tokie prietaisai daugiausia naudojami diagnostikos tikslais.

„Jis nedelsdamas jį pašalino ir grįžo prie savo multimetro, kuris beveik iš karto patvirtino, kad parazitinis vartojimas išnyko. Galbūt tai buvo šiek tiek nepatogu, tačiau būtent dėl savininko įrenginio buvo suvartojama elektros energija, o baterijų keitimas jam kainavo nedideles išlaidas”, – pabrėžė „Slashgear”.

Dažniausios parazitinio akumuliatoriaus išsikrovimo priežastys

Nemaloniausia parazitinio akumuliatoriaus išsikrovimo savybė yra ta, kad jį gali sukelti beveik bet kuris veiksnys, tačiau yra keletas priežasčių, kurios pasitaiko dažniau nei kitos.

„Jei pastebėjote, kad akumuliatorius išsikrauna, pradėkite nuo pagrindinių dalykų patikrinimo – ar nepalikote įjungtų priekinių žibintų? Tai gali būti kas nors akivaizdaus, pavyzdžiui, priekiniai žibintai, arba kas nors mažiau akivaizdaus, pavyzdžiui, salono apšvietimas ar net maža lemputė, kuri šviečia, jei pirštinių dėžutė paliekama šiek tiek atidaryta”, – pataria leidinys.

Jei tokie dalykai nėra priežastis, verta apsvarstyti paties akumuliatoriaus amžių. Jei jis senesnis nei penkeri metai, tikriausiai laikas jį pakeisti. Be to, ekstremalios oro sąlygos taip pat nėra palankios jo veikimui, todėl jei su šia problema susiduriate žiemą, vadinasi, akumuliatorių reikėtų pakeisti.

„Jei sugedo jūsų generatoriaus maitinimo šaltinis, važiuojant akumuliatorius nebus įkraunamas, todėl kitą kartą įsėdus į automobilį gali tekti vėl griebtis laidų varikliui užvesti. Yra įvairių būdų nustatyti, ar sugedo jūsų generatoriaus maitinimo šaltinis, jei nenorite mokėti technikui už problemos diagnozavimą”, – priduriama straipsnyje.

Labai dažna priežastis taip pat būna papildomos įrangos radijo imtuvo įrengimas arba rakto prijungimas prie OBD prievado. Jei įsidiegę ką nors iš antrinės rinkos pastebite, kad akumuliatorius išsikrauna, paprastai tai rodo, kad problema yra būtent tokia.

„Multimetras yra nebrangus prietaisas, juo taip pat galite patikrinti parazitinį akumuliatoriaus energijos suvartojimą, kaip tai padarė minėto „Tacoma” techninis darbuotojas, ir tai parodys, kada suvartojimas buvo pašalintas arba ar jis apskritai egzistuoja”, – daro išvadą „Slashgear”.

Svetainė nėra saugi! Visiems jūsų duomenims gresia pavojus: užpuolikai pasinaudos slaptažodžiais, naršyklės istorija, asmeninėmis nuotraukomis, banko kortelėmis ir kitais asmeniniais duomenimis.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Naudingi patarimai ir gyvenimo gudrybės